13 September 2007, 17:17
Goed zo Rob, waar heb je die gevonden, ik heb me scheel gezocht ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
|
uitbalanceren aandrijfas
|
|
13 September 2007, 17:17
Goed zo Rob, waar heb je die gevonden, ik heb me scheel gezocht ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
13 September 2007, 18:53
Citaat:waar heb je die gevonden? In mijn "link-verzameling". Ik probeer ze wat te rubriceren en toevallig kwam ik deze van de week tegen, vandaar.
25 September 2007, 11:48
volvoman0_0 schreef:bedankt voor de tip, ik maak de as spelingvrij, en breng hem naar terberg.En is het gelukt en wat kostte het?
29 September 2007, 17:30
Aangezien Volvoman 0-0 geen reactie geeft zal ik zelf maar eens informeren bij Terberg. :
1 October 2007, 15:57
Hallo Stein,
ik zat even niet op te letten of er nog op dit topicc werd gereageerd. het ging om mijn as van de 145, ik heb hem omgebouwed naar een M45? iig met een OD. dus toe heb ik zelf de as ingekort, geen goed plan want die man bij terberg, erg goede service overigens, had gezien dat-ie, het korte stukje, krom was. uit de losse pols wel goed gedaan maar dat kan niet tegen de apparatuur op die hij gebruikt. dus ik heb hem een andere as gegevn die hij voor me heeft ingekort en uitgebalanceerd. ik had nog een nieuwe kruiskoppeling en hij heeft er ook nog een ingezet. alles netjes schoongemaakt en gespoten. uit de kunst hoor. dus het werd meer dan alleen balanceren, en kostte 250 euri, wel veel geld. maar na plaatsing was het verschil goed te merken en ik denk dat mijn bak er ook blij mee is.... terberg techniek ijsselstein dus, hij doet veel van dit soort dingen en ook veel volvo's, een aanrader... Gilles
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
1 October 2007, 17:56
Tja, veel geld, maar sommige dingen kun je nu eenmaal niet zelf en het levert je wel vele jaren extra rijplezier op! ;D
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|