11 January 2006, 11:39
ja dat klopt ongeveer. In het achterhoofd houdende dat de rijstijl bepalend is alsmede de onderhoudsintervallen enzo. Maar dat is vanzelfsprekend natuurlijk.
Je kan je turbo inleveren bij een turbo-specialist. Je 'krijgt' dan een ruilturbo. Dat heb ik zelf al eens gedaan met een auto die ik verkocht heb. Maar daarbij kun je aangeven dat je een watergekoeld exemplaar wenst in plaats van de atmosferisch gekoelde die je inleverd. Kijk maar eens via Google of de gouden gids en zoek op turbo (specialist)
kosten van een ruilturbo kunnen al snel rond de ?500 uitkomen dus vraag wat offertes aan.
Als je m zelf wil monteren zorg dan dat je dat zorgvuldig doet. Hier is een handleiding: http://www.turbochargers.nl/turbomontage.htm Verder heb ik geen ervaring met dit bedrijf, maar hun internet info is wel goed vind ik.
Je kan je turbo inleveren bij een turbo-specialist. Je 'krijgt' dan een ruilturbo. Dat heb ik zelf al eens gedaan met een auto die ik verkocht heb. Maar daarbij kun je aangeven dat je een watergekoeld exemplaar wenst in plaats van de atmosferisch gekoelde die je inleverd. Kijk maar eens via Google of de gouden gids en zoek op turbo (specialist)
kosten van een ruilturbo kunnen al snel rond de ?500 uitkomen dus vraag wat offertes aan.
Als je m zelf wil monteren zorg dan dat je dat zorgvuldig doet. Hier is een handleiding: http://www.turbochargers.nl/turbomontage.htm Verder heb ik geen ervaring met dit bedrijf, maar hun internet info is wel goed vind ik.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"