10 October 2010, 21:26
Jouw verhaal lijkt wel een beetje op dat van mij, ik heb uiteindelijk besloten om het lassen en compleet spuiten toch te doen. Ik heb wel erg geluk gehad met de spuiter waarbij de plaatwerk erg over zijn hart heeft gestreken. Er zijn van die dagen geweest dat ik dacht: waar ben ik aan begonnen, auto in een opwelling gekocht en uiteindelijk dezelfde plekken tegengekomen als bij jouw koets. Ik was bijna zover om hem we te doen en een kant en klare te kopen (zonder las en spuitwerk). Maar ook daarmee krijg je het nodige gelazer, 't blijven tenslotte oude auto's. ALs ik het weer eens niet wist keek ik stiekem op het restauratieverslag van Ticcie en beetje bij beetje kwam dan het gevoel weer terug. Die van jou rijdt tenminste nog, de mijne niet meer (te ver gedemonteerd). Als je twijfelt ga dan lekker een rondje rijden in die prachtige volvo om nieuwe inspiratie op te doen. En spuiten voor 2000 euro is de prijs voor weer jaren plezier, maar ook als je alleen de zijkanten spuit kun je later de bovenkant alsnog doen. Het is maar of je het er nu aan uit wil geven. Optellen wat de auto totaal gaat kosten verziekt (bij mij) alleen maar de lol.Ben met tellen gestopt omdat anders het verstand de boventoon gaat voeren. Sterkte in de strijd !
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029