10 October 2010, 19:28
De verstuivers zijn typisch vw kwaliteit :-\
Maar er is een dieselservice boer in NL die ze doorontwikkeld heeft en daardoor krijg je een slag betere prestaties...
Tevens heeft de dieselpomp de vreemde neiging om langzaam van tijd te gaan, niet dat je het merkt, maar totdat je hem weer op tijd laat zetten is er ineens een verschil...
Gaspedaal neem ik ook over van de 850, maar waar ik hem neerzet weet ik nog niet.
Hall sensor zal ik zo bestellen, komt wat elektronica bij kijken in simpelle vorm, denk dat ik een relais oid leeghaal en daar elektronica in prak, kan die zo in een relaisvoet....
De blokken zelf zijn oerdegelijk en overwoestbaar, kosten alleen wat onderhoud op zijn tijd...
Zal zo eens kijken of ik een schema van het elektronica kan omzetten in printplaatvorm, kwestie van laten etsen, solderen en dan heb ik een Central Control Unit... die gaat de verbinding vormen tussen beiden.
Kan ik ze eventueel ook op bestelling maken mocht iemand anders het idee hebben
Maar er is een dieselservice boer in NL die ze doorontwikkeld heeft en daardoor krijg je een slag betere prestaties...
Tevens heeft de dieselpomp de vreemde neiging om langzaam van tijd te gaan, niet dat je het merkt, maar totdat je hem weer op tijd laat zetten is er ineens een verschil...
Gaspedaal neem ik ook over van de 850, maar waar ik hem neerzet weet ik nog niet.
Hall sensor zal ik zo bestellen, komt wat elektronica bij kijken in simpelle vorm, denk dat ik een relais oid leeghaal en daar elektronica in prak, kan die zo in een relaisvoet....
De blokken zelf zijn oerdegelijk en overwoestbaar, kosten alleen wat onderhoud op zijn tijd...
Zal zo eens kijken of ik een schema van het elektronica kan omzetten in printplaatvorm, kwestie van laten etsen, solderen en dan heb ik een Central Control Unit... die gaat de verbinding vormen tussen beiden.
Kan ik ze eventueel ook op bestelling maken mocht iemand anders het idee hebben
Gr Evert M