9 October 2010, 11:45
He bedankt voor de tip 345GLS! Ik volgde jouw topic ook mee, omdat jouw probleem inderdaad nogal gelijkenissen vertoont met het mijne. Ook mijn B19 heeft trouwens last van een te lage compressie. Ik heb inmiddels een compressiemeter in huis om nu e.e.a. zelf op te volgen, maar het heeft maaaaanden geduurd voor ik die compressiemeter aangeleverd had gekregen. Inmiddels tegen het huidig probleem gelopen, dus eerst maar hiermee verder..
Ik moet dit weekend werken en lange uren ook, ik zal pas maandag met de Volvo verder kunnen. Maandag ga ik het gelijk testen.
Overigens, de Volvo had na zijn laatste CO-perikelen het wel mooie cijfer van 1,2 % CO, maar blijkbaar heeft dat de nodige offers gevraagd. We zullen ook best maar opteren voor een percentage richting 3% of meer..
Ik heb het tooltje om het o-ringetje te vervangen maar pas besteld, moet er zelfs nog een bevestiging van krijgen. Zal nog even duren voor ik ermee aan de slag ga kunnen, maar ik laat de vorderingen daarvan dan wel zeker weten! Succes alvast met jouw probleem
Ik moet dit weekend werken en lange uren ook, ik zal pas maandag met de Volvo verder kunnen. Maandag ga ik het gelijk testen.
Overigens, de Volvo had na zijn laatste CO-perikelen het wel mooie cijfer van 1,2 % CO, maar blijkbaar heeft dat de nodige offers gevraagd. We zullen ook best maar opteren voor een percentage richting 3% of meer..
Ik heb het tooltje om het o-ringetje te vervangen maar pas besteld, moet er zelfs nog een bevestiging van krijgen. Zal nog even duren voor ik ermee aan de slag ga kunnen, maar ik laat de vorderingen daarvan dan wel zeker weten! Succes alvast met jouw probleem

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)