8 October 2010, 13:39
Wederom bedankt!
Maar het stationair toerental (nu iets te laag, zo'n 800 tpm) is verder toch niet van invloed op de stationairloop? Die is namelijk nog wat onrustig/slordig.
Ik zit niet te heen en weer te schudden voor het stoplicht, maar ook zeker niet stil. Is hier nog een afstelmogelijkheid voor?
Laatst zei iemand me dat ik eens moest gaan 'blazen' in Duitsland om het blok eens goed op zijn donder te geven. Ik rijd namelijk vrij rustig, kom zelden boven de 3500 tpm. Is ook helemaal niet nodig, ik kan zo al prima met het verkeer mee komen.
Moet ik dan het afstelverhaal maar overslaan en toch eens een kwartiertje op topsnelheid gaan rijden?
Maar het stationair toerental (nu iets te laag, zo'n 800 tpm) is verder toch niet van invloed op de stationairloop? Die is namelijk nog wat onrustig/slordig.
Ik zit niet te heen en weer te schudden voor het stoplicht, maar ook zeker niet stil. Is hier nog een afstelmogelijkheid voor?
Laatst zei iemand me dat ik eens moest gaan 'blazen' in Duitsland om het blok eens goed op zijn donder te geven. Ik rijd namelijk vrij rustig, kom zelden boven de 3500 tpm. Is ook helemaal niet nodig, ik kan zo al prima met het verkeer mee komen.
Moet ik dan het afstelverhaal maar overslaan en toch eens een kwartiertje op topsnelheid gaan rijden?
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL