5 October 2010, 20:27
volvo240glt schreef:Ik ben zelf niet zo snel onder de indruk van profi's, je hebt zeker hele goede maar er zijn er helaas genoeg die er niet zo veel kaas van gegeten hebben
Jij bent zelf wel een profi?deze profi's zorgen er wel voor dat er voldoende nieuwe onderdelen geleverd kunnen worden en nagemaakt worden,mensen die niet zelf kunnen sleutelen ook klassieke volvo's kunnen rijden enz
Deze mensen bestaan van hun toko en dat is lang niet altijd zo leuk als dat dat lijkt, weet ik uit betrouwbare bron.
Dus m.a.w, niet zo afgeven op deze profi bedrijven,vaak heeft een verhaal 2 zijde.
En als een toko je niet bevalt blijf je daar toch gewoon weg :
Ja, dat klopt ook weer. Ik ben zelf geen Profi (want ik werk niet professioneel in de branche) maar kan mezelf en anderen goed helpen met onderhoud en aanpassingen.
Ik vind het jammer als bepaalde mensen die naar de profi moeten, uit tijd of kennisgebrek, pas na lange tijd tot een oplossing komen, vaak kost dat gewoon meer geld dan nodig.
Als er dingen zijn die me niet lukken ga ik ook naar de profi. En dat het niet gemakkelijk is om zo rond te komen als (volvo) profi weet ik goed, enkele kennissen van mij hebben bedrijven in deze branche en het is duidelijk dat dat niet vanzelf gaat.
Er is ook een groot verschil tussen het gewoon 100% goed vervangen van normale onderdelen en het precies afstellen van K-jet of het aanpassen/repareren van een injectiesysteem.
Ik blijf ondertussen bij enkele profi's weg ja. Misschien had ik moeten zeggen "er zijn er helaas enkele die er niet zo veel kaas van gegeten hebben". Er zijn er genoeg die goed werk leveren hoor.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni