27 August 2010, 00:31
Ik denk dat dit nog niet eens zo ingewikkeld is. Zuurstar en ikke rijden beiden met een B230K. Kun je ergens een donor vinden met zo'n blok, dan heb je nodig: Ontstekingscomputer (Binnenzijde rechterscherm, bijrijderscompartiment) bobine met toegevoegde electronica (fotootjes terug te vinden in dit topic. Is dit Renix o.i.d.?), stukje kabelboom, BDP-sensor boven vliegwiel, klopsensor op de kop, nulsstanddetectieschakelaar (ik verzin ze ter plekke) op de carburateur.
Wil je verder (en dat ben ik nog steeds heel erg van plan, en jij ook, meen ik me te herinneren) dan stap je over op LH2.2 of LH2.4. Daar heb je in ieder geval bovenstaand sensorsetje voor nodig. Daarnaast inlaatspruitsuk met injectoren, kabelboom LH2.X, ECU, luchtmassameter, injectorrail met brandstofdrukregelaar, in-tank brandstofpomp, aangepaste luchtinlaat, aangepaste vlampijp met Lambdasensor, enz. Ben ik ook nog niet uit, dat project wordt alleen maar verder vooruit geschoven.
Loop je voor op mij, wil je dan je bevindingen melden? Ik mis nog het e.e.a, en weet nog steeds niet wat.
Oh, ja:Zuurstar, jij was dat toch ook van plan?
Wil je verder (en dat ben ik nog steeds heel erg van plan, en jij ook, meen ik me te herinneren) dan stap je over op LH2.2 of LH2.4. Daar heb je in ieder geval bovenstaand sensorsetje voor nodig. Daarnaast inlaatspruitsuk met injectoren, kabelboom LH2.X, ECU, luchtmassameter, injectorrail met brandstofdrukregelaar, in-tank brandstofpomp, aangepaste luchtinlaat, aangepaste vlampijp met Lambdasensor, enz. Ben ik ook nog niet uit, dat project wordt alleen maar verder vooruit geschoven.
Loop je voor op mij, wil je dan je bevindingen melden? Ik mis nog het e.e.a, en weet nog steeds niet wat.
Oh, ja:Zuurstar, jij was dat toch ook van plan?
`88 245, B230K, M47