23 August 2010, 21:14
Lekker op 4 kilo aangedraaid ;D 1,1 - 1,5 kilo dus
En!!!! het was dus de sensor, dat z'n sensortje voor zulke problemen en slapeloze nachten kan zorgen.
Heb je ook zo iets dat je het niet meer weet, en je hebt z'n sensor haal hem er eerst eens af maak hem schoon en draai hem met met de moment sleutel op ongeveer 4kg1,1 - 1,5 kilo en kijk wat er gebeurt als het niet helpt kan de sensor dus kapot zijn en vervangen dus.
Vind het overigens wel bijzonder dat er z'n ontstekings systeem in combinatie met een carburateur in de 240 zit
En!!!! het was dus de sensor, dat z'n sensortje voor zulke problemen en slapeloze nachten kan zorgen.
Heb je ook zo iets dat je het niet meer weet, en je hebt z'n sensor haal hem er eerst eens af maak hem schoon en draai hem met met de moment sleutel op ongeveer 4kg1,1 - 1,5 kilo en kijk wat er gebeurt als het niet helpt kan de sensor dus kapot zijn en vervangen dus.
Vind het overigens wel bijzonder dat er z'n ontstekings systeem in combinatie met een carburateur in de 240 zit
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard