21 August 2010, 23:51
Even resumeren, je spuit Tectyl met een drijfgas spuit boven in een profiel.
Resultaat de afgewerkte olie en het conserveringsmiddel, waar tectyl uit is opgebouwd, worden door het drijfgas naar boven geduwd, waardoor er beneden geen bescherming plaats vindt.
Volgens mijn simpele natuurkundige kennis gaan in lucht de zwaardere delen(olie en conservering) naar beneden en het lichtere drijfgas naar boven. dus hoe komt die roest dan beneden.
A) Er zat water in het tectylmengsel, waardoor de tectyl bovenop bleef drijven en alleen de bovenzijde werd behandeld.
B) De afwateringsgaten van de balk zaten verstopt, waardoor ze vol water stonden en de tectyl bovenop bleef drijven en alleen het bovenste gedeelte werd behandeld.
C) Vul zelf een 3e,4e of andere mogelijkheid in en post het hieronder.
Ik ben vooral benieuwd naar Marc zijn mening over dit geval van jammer maar helaas.
Ik heb zelf ongeveer hetzelfde beleefd met mijn auto, maar ik denk dat op den duur alles toch weer tot stof vergaat of wederkeert, dus in de loop der tijden niet te voorkomen valt.
Na een jaar of dertig zijn het toch knappe auto's als ze dat hebben kunnen overleven. :-* :-*
Resultaat de afgewerkte olie en het conserveringsmiddel, waar tectyl uit is opgebouwd, worden door het drijfgas naar boven geduwd, waardoor er beneden geen bescherming plaats vindt.
Volgens mijn simpele natuurkundige kennis gaan in lucht de zwaardere delen(olie en conservering) naar beneden en het lichtere drijfgas naar boven. dus hoe komt die roest dan beneden.
A) Er zat water in het tectylmengsel, waardoor de tectyl bovenop bleef drijven en alleen de bovenzijde werd behandeld.
B) De afwateringsgaten van de balk zaten verstopt, waardoor ze vol water stonden en de tectyl bovenop bleef drijven en alleen het bovenste gedeelte werd behandeld.
C) Vul zelf een 3e,4e of andere mogelijkheid in en post het hieronder.
Ik ben vooral benieuwd naar Marc zijn mening over dit geval van jammer maar helaas.
Ik heb zelf ongeveer hetzelfde beleefd met mijn auto, maar ik denk dat op den duur alles toch weer tot stof vergaat of wederkeert, dus in de loop der tijden niet te voorkomen valt.

Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.