9 August 2010, 16:35
ik bouw nu nog niet de intercooler in, ik wil eerst het standaard b21et blok inbouwen.
Dit lijkt mij handiger bij het weer op gang krijgen van de injectie en ontsteking enz.
Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik later een intercooler in gaan bouwen en een b23 uitlaat spruitstuk enz.
Maar nu zit ik even vast, ik kan mijn dynamo niet kwijt. Ik heb hem wel op zijn plek, en een steuntje gemaakt.
Maar hij kan maar een heel klein beetje versteld worden,
ik kan nu de v-snaren strak krijgen, maar als de snaren iets rekken, dan is het over.
De vraag is, hoeveel rekken v-snaren? Enkele centimeters per 1000 km of bijna niet?
Ik ben van plan om mijn oliekoeler bijna recht onder de radiator te doen. maar dan zit de voorbumper recht voor de oliekoeler.
Gaat de rijwind hier wel omheen of moet ik een andere plek zoeken?
Dit lijkt mij handiger bij het weer op gang krijgen van de injectie en ontsteking enz.
Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik later een intercooler in gaan bouwen en een b23 uitlaat spruitstuk enz.
Maar nu zit ik even vast, ik kan mijn dynamo niet kwijt. Ik heb hem wel op zijn plek, en een steuntje gemaakt.
Maar hij kan maar een heel klein beetje versteld worden,
ik kan nu de v-snaren strak krijgen, maar als de snaren iets rekken, dan is het over.
De vraag is, hoeveel rekken v-snaren? Enkele centimeters per 1000 km of bijna niet?
Ik ben van plan om mijn oliekoeler bijna recht onder de radiator te doen. maar dan zit de voorbumper recht voor de oliekoeler.
Gaat de rijwind hier wel omheen of moet ik een andere plek zoeken?