16 July 2010, 16:55
Wel, de 'dader' is de monteur van Volvo. En gezien de conflicten die ik laatst al met hem heb gehad omtrent het CO-probleem, vrees ik dat mijn verweer niets zal uithalen. Die man gelooft enkel in zichzelf, dat zag ik duidelijk toen ik 'm vroeg de contacthoek in te stellen op de fabriekswaarden en niet op 'zijn' waarden. Met die hele discussie nog in mijn achterhoofd zie ik het echt niet meer zitten om weer mijn verhaal te gaan maken. Het haalt gewoon niets uit.
EDIT: alsnog even gebeld, maar de garage is nu natuurlijk al gesloten. Zal voor maandag zijn. Dat is het nadeel van nachtdiensten, je wordt pas wakker als de dag al om is :
Zou het schroefje nog in de inlaat kunnen zitten? Ik heb maar ÃÃn straat gereden en de rest van de weg is ie gesleept geweest.. Ik zie niet meteen andere mogelijkheden waar het ding naartoe kan zijn gegaan..
EDIT: alsnog even gebeld, maar de garage is nu natuurlijk al gesloten. Zal voor maandag zijn. Dat is het nadeel van nachtdiensten, je wordt pas wakker als de dag al om is :

Zou het schroefje nog in de inlaat kunnen zitten? Ik heb maar ÃÃn straat gereden en de rest van de weg is ie gesleept geweest.. Ik zie niet meteen andere mogelijkheden waar het ding naartoe kan zijn gegaan..
![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)