29 May 2010, 17:32
Ben van de week met de berading van de 940 begonnen, gelukkig was het interieur er al uit en kon ik overal gemakkelijk bij, bedankt Carlo van vomd!
Vind het nog steeds een onoverzichtelijke klus.
Ga proberen om alles toch op mijn bestaande schakelaars en lampjes aan te sluiten, huidige bedrading heeft toch storing en was aan vervanging toe.
Maar alles zal niet echt gemakkelijk worden puffff
Moet ook de steun van mijn automaatbak veranderen en bak bediening/ aandrijfas veranderen.
Heb nu een BW 71 bak, dacht een bw 55 maar is dus een bw71 AW71 dus
Heeft er iemand op dit forum al eens een 6 cilinder vv voor een 4 cilinder met behoud van zijn automaatbak?
Het betreft een 264 uit 79' en bij een PRV zit de bak dus verder naar voren en moet dus naar achteren
Vind het nog steeds een onoverzichtelijke klus.
Ga proberen om alles toch op mijn bestaande schakelaars en lampjes aan te sluiten, huidige bedrading heeft toch storing en was aan vervanging toe.
Maar alles zal niet echt gemakkelijk worden puffff
Moet ook de steun van mijn automaatbak veranderen en bak bediening/ aandrijfas veranderen.
Heb nu een BW 71 bak, dacht een bw 55 maar is dus een bw71 AW71 dus
Heeft er iemand op dit forum al eens een 6 cilinder vv voor een 4 cilinder met behoud van zijn automaatbak?
Het betreft een 264 uit 79' en bij een PRV zit de bak dus verder naar voren en moet dus naar achteren
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard