21 May 2010, 17:36
Heb het zelfde probleem gehad met mijn b230k.
Kleppen stonden te strak dus 0.35 is een beetje krap.
Laat ze eens door een specialist stellen.VOMD bijvoorbeeld ;D
Kost echt niet veel, ja kan natuurlijk alles zelf doen maar sommige dingen zijn andere gewoon beter in.
De mijne schud bijna niet meer, heb wel een k nokkenas dus schud iets meer dan gebruikelijk.
Conclusie spuit eerst eens wat remreiniger rond de cab. en als je geen verschil van toeren tal hoort heb je waarschijnlijk geen vacuüm lekken.
Dan kleppen laten stellen, 0,35 is echt wel wat te krap.
Succes
Kleppen stonden te strak dus 0.35 is een beetje krap.
Laat ze eens door een specialist stellen.VOMD bijvoorbeeld ;D
Kost echt niet veel, ja kan natuurlijk alles zelf doen maar sommige dingen zijn andere gewoon beter in.
De mijne schud bijna niet meer, heb wel een k nokkenas dus schud iets meer dan gebruikelijk.
Conclusie spuit eerst eens wat remreiniger rond de cab. en als je geen verschil van toeren tal hoort heb je waarschijnlijk geen vacuüm lekken.
Dan kleppen laten stellen, 0,35 is echt wel wat te krap.
Succes
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard