21 May 2010, 07:58
flip_21 schreef:Kan je aanraden een 240 kabelboom uit 92+ te nemen, sluit veel mooier aan en is minder uitzoekwerk. Stekker op schutbord kun je zlefs meteen aansluiten! Paar plussen en minnen en starten maar, ziet er gelijk strakker uit.Bedankt voor de tip, maar mijn wagen is een 264 GLE,2,7 i.
Enne, tis een 15G, geen G15ps zal het veranderen
Lijkt me nog meer werk, moet ik 3 wagens strippen

Heb je zelf al eens een 264 uit 1979 uitgevoerd met een 240 kabelboom?
Maar ik geef toe er zit weel ontzettend veel meters kabel in de kabelboom van de 940

Elektra is zeker niet mijn sterkste kant dus alles rustig pellen en labelen zodat ook ik het ga begrijpen lijkt me wel te doen.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard