3 January 2006, 21:58
Ok. Nou goed. Je weet wat je hebt en niet wat je krijgt, of zoiets...
Gisteren en vandaag met wat gezond verstand, contactspray, WD40 en gereedschapskist met de 240 bezig geweest; voor de verkoop wil je immers dat-ie lekker rijdt. Bedradingsproblemen naar achteren zo goed en zo kwaad als het ging opgelost of weggewerkt (maar dat is nog geen nieuwe kabelboom natuurlijk), achterlichten doen het weer, trekhaak-contactdoos ook, auto rijdt weer op benzine (schakelaar maakte slecht contact) en op LPG zijn de kortsluitingkjes in het relais ook verholpen. Dashboardverlichting werkt weer, auto gewassen, velgen gereinigd. Lekker weertje, paar dagen kerstvakantie, en daar gaat-ie weer.
En tsja, dan ga je toch weer even rekenen...hoe veel kost het om de cylinderkop te laten doen, kan ik tzt niet zelf een gereviseerd stuurhuis monteren, die koplampreflectoren zijn op de sloop ook wel te krijgen, we hebben deze auto nu eenmaal...hij is wel kleiner en lawaaieriger dan de 700/900 maar het is ook wel een fraaie bak...Bovendien, de 240 is goedkoper in de wegenbelasting, verzekering en verbruik (ik haal ineens weer 1 op 10 met LPG!). En mijn vrouw vindt 'm zo leuk..
Knoop doorgehakt: we gaan Estateservices de cylinderkop laten reviseren en de nieuwe verdamper laten monteren. Stuurhuis en koplampreflectoren komende maanden zelf doen. Kleine dingetjes accepteren (rare ruitenwisser-schakelaar die vaak pas na twee of drie pogingen doet wat je wilt, achteruitrijlampen werken nog altijd niet...)
Dus toch maar (voorlopig) even geen donkergroen metallic 740 op LPG met chroom, oude neus en volledige onderhoudshistorie..
Kortom...ik zie jullie hier binnenkort wel weer
uw twijfelaar: Frans
Gisteren en vandaag met wat gezond verstand, contactspray, WD40 en gereedschapskist met de 240 bezig geweest; voor de verkoop wil je immers dat-ie lekker rijdt. Bedradingsproblemen naar achteren zo goed en zo kwaad als het ging opgelost of weggewerkt (maar dat is nog geen nieuwe kabelboom natuurlijk), achterlichten doen het weer, trekhaak-contactdoos ook, auto rijdt weer op benzine (schakelaar maakte slecht contact) en op LPG zijn de kortsluitingkjes in het relais ook verholpen. Dashboardverlichting werkt weer, auto gewassen, velgen gereinigd. Lekker weertje, paar dagen kerstvakantie, en daar gaat-ie weer.
En tsja, dan ga je toch weer even rekenen...hoe veel kost het om de cylinderkop te laten doen, kan ik tzt niet zelf een gereviseerd stuurhuis monteren, die koplampreflectoren zijn op de sloop ook wel te krijgen, we hebben deze auto nu eenmaal...hij is wel kleiner en lawaaieriger dan de 700/900 maar het is ook wel een fraaie bak...Bovendien, de 240 is goedkoper in de wegenbelasting, verzekering en verbruik (ik haal ineens weer 1 op 10 met LPG!). En mijn vrouw vindt 'm zo leuk..
Knoop doorgehakt: we gaan Estateservices de cylinderkop laten reviseren en de nieuwe verdamper laten monteren. Stuurhuis en koplampreflectoren komende maanden zelf doen. Kleine dingetjes accepteren (rare ruitenwisser-schakelaar die vaak pas na twee of drie pogingen doet wat je wilt, achteruitrijlampen werken nog altijd niet...)
Dus toch maar (voorlopig) even geen donkergroen metallic 740 op LPG met chroom, oude neus en volledige onderhoudshistorie..
Kortom...ik zie jullie hier binnenkort wel weer
uw twijfelaar: Frans