21 April 2010, 14:50
twaintje schreef:Jongens, jongens, jongens toch!
Klacht duid 100% op een haperende thermostaat en niets
Is vervangen, zit een nieuwe in. Patroon blijft het zelfde alleen minder extreem als met de oude thermostaat.
<br />343 DL / 850 estate 2.5 10v / 240 estate 2.0<br />http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20240<br />http://www.everyoneweb.com/mijnVolvo/

