17 March 2010, 19:04
@Jambon ik begrijp nu idd waarom waarschijnlijk het wrschwngslmpj gaat branden bij een zwaardere zekering, maar snap massasluiting niet.
@Marc als ik de lpg draad aansluit voor de zekering veranderd er toch feitelijk niets alleen het feit dat deze altijd stroom krijgt ongeacht of er een zekering inzit of niet? Daylight gaat uit tijdens starten maar het verleggen van de draad van na naar voor maakt deze situatie niet anders lijkt me.
En als laatste hoe vindt ik een kortsluiting?? Heb een multimeter maar kan deze alleen gebruiken om voltages te meten voor de rest is het me een raadsel. Oww kan ook meten of een draadje gebroken is of niet. ;D ;D ;D Misschien kan iemand me uitleggen hoe je sluiting vindt???
-edit wacht eens even ik zit me net te bedenken dat ik de nummerplaatverlichting achter eruit heb hangen ivm met wat rustbusting. Is deze ook gekoppeld aan de dayligt chanel zekering misschien en maakt deze sluiting???
@Marc als ik de lpg draad aansluit voor de zekering veranderd er toch feitelijk niets alleen het feit dat deze altijd stroom krijgt ongeacht of er een zekering inzit of niet? Daylight gaat uit tijdens starten maar het verleggen van de draad van na naar voor maakt deze situatie niet anders lijkt me.
En als laatste hoe vindt ik een kortsluiting?? Heb een multimeter maar kan deze alleen gebruiken om voltages te meten voor de rest is het me een raadsel. Oww kan ook meten of een draadje gebroken is of niet. ;D ;D ;D Misschien kan iemand me uitleggen hoe je sluiting vindt???
-edit wacht eens even ik zit me net te bedenken dat ik de nummerplaatverlichting achter eruit heb hangen ivm met wat rustbusting. Is deze ook gekoppeld aan de dayligt chanel zekering misschien en maakt deze sluiting???