15 March 2010, 21:27
Bij de mijne (zelfde model en bouwjaar) zaten ze zelfs met 2 schroeven vast: Een verzonken kruiskopschroef en de passtift. De passtiften zijn verdwenen (paste niet onder de LM velgnaaf), schroeven zitten er nog wel op. Het enige nadeel dat ik zou kunnen verzinnen is, dat bij een wielwissel je schijf iets los zou kunnen komen waardoor je er vuil achter opslaat met een slinger(tje) van je wiel als gevolg. Je draait het ding alleen wel met 5 moeren vast, dus ik zou me daar niet teveel van voorstellen.
Remblokken achter van Girling en ATE zijn idd uitwisselbaar. Je schijnt alleen wel de montagesetjes van Girling te moeten gebruiken. Die van ATE zitten anders in elkaar.
Remblokken achter van Girling en ATE zijn idd uitwisselbaar. Je schijnt alleen wel de montagesetjes van Girling te moeten gebruiken. Die van ATE zitten anders in elkaar.
`88 245, B230K, M47

