17 February 2010, 12:26
Bovenlangs is het meest gebruikelijk.
Als de auto met de wielen op de grond blijft staan is het raadzaam om naast de motorkap ook de slotplaat van het front eraf te schroeven.
Met de slotplaat er nog op kun je de scherpe draai van motor+bak eraan alleen maken als de auto van voren wat van de grond staat.
Verwijder de uitlaatsteun onder het uitlaatspruitstuk in zijn geheel; de boel wil daar nogal eens blijven haken bij het takelen als die steun er nog aan zit.
Als de auto met de wielen op de grond blijft staan is het raadzaam om naast de motorkap ook de slotplaat van het front eraf te schroeven.
Met de slotplaat er nog op kun je de scherpe draai van motor+bak eraan alleen maken als de auto van voren wat van de grond staat.
Verwijder de uitlaatsteun onder het uitlaatspruitstuk in zijn geheel; de boel wil daar nogal eens blijven haken bij het takelen als die steun er nog aan zit.