2 February 2010, 17:54
Hier staan twee SU naalden bij elkaar, de ZH en de KD: http://www.sw-em.com/su_carbs.htm
De KD loopt rijker maar of dat nuttig is? Voor die paar km die ik af en toe op benzine rij (vooral om de topsnelheid te testen) maak ik me nul komma nul zorgen over hoe rijk de motor loopt, als-ie maar doortrekt.
Op het V44 forum staat ook wel wat over dubbele SU's op B20A. Oh, daar ben je al geweest zie ik.
Alle SU naaldprofielen op een rijtje per 0.100 inch, flinke database: http://www.teglerizer.com/cgi-bin/needle...eedlecode=
De KD loopt rijker maar of dat nuttig is? Voor die paar km die ik af en toe op benzine rij (vooral om de topsnelheid te testen) maak ik me nul komma nul zorgen over hoe rijk de motor loopt, als-ie maar doortrekt.
Op het V44 forum staat ook wel wat over dubbele SU's op B20A. Oh, daar ben je al geweest zie ik.
Alle SU naaldprofielen op een rijtje per 0.100 inch, flinke database: http://www.teglerizer.com/cgi-bin/needle...eedlecode=
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969