2 February 2010, 17:33
Ik ben me zeker bewust van de relatief kleine vermogenswinst, en de vermogenswinst is voor mij slechts een extra bijkomstigheid. In de eerste plaats doe ik dit 'voor de hobby' en omdat ik twee glimmende SU toeters met daaraan nog twee glimmende filters heel erg veel mooier vind dan een vieze stromberg met een lelijke plastic luchtbak. Een beetje meer kracht onderin en tijdens het doortrekken zou ik niet erg vinden, maar met de lichte vertanding in de Comi is harder dan 120 rijden sowieso al geen pretje zonder Overdrive. Pure kwestie van looks en knutseldrang dus. Wie weet ooit nog eens een nieuwe nokkenas, maar dat staat voorlopig onderaan de prioriteiten lijst...
Dat de naalden geen invloed hebben als ik op LPG rijd snap ik, maar dat betekent natuurlijk niet dat het relevant is de goede naalden gemonteerd te hebben voor het geval ik op benzine rijd.
De vraag blijft dus: zelfde naalden als C nokkenas of iets anders?
Dat de naalden geen invloed hebben als ik op LPG rijd snap ik, maar dat betekent natuurlijk niet dat het relevant is de goede naalden gemonteerd te hebben voor het geval ik op benzine rijd.
De vraag blijft dus: zelfde naalden als C nokkenas of iets anders?