20 January 2010, 23:14
Zozo, na een riante radiostilte dan toch maar weer eens een teken van leven mijnerzijds.
Ik ben er nog. Of weer eigenlijk, want toch een ruim jaar niets gepost :-[, wel nog herhaaldelijk even gelezen, maar kwam te weinig om het bij te kunnen houden. En mijn goede voornemen was dus de draad maar weer eens op te pakken. Dus hier ben ik dan weer!
Ondanks de lange pauze is er op volvo-vlak de laatste tijd weinig gebeurd.
De Volvo heeft eigenlijk relatief weinig aandacht gevraagd. Dwz, een verse accu vorige winter, en een setje nieuwe sloffen. Verder alleen routine.
Maar dat alles is natuurlijk alleen maar goed.
Nu maar weer verder lezen, want er staat wel erg veel 'nieuw' op het forum...
Tot later!
Ik ben er nog. Of weer eigenlijk, want toch een ruim jaar niets gepost :-[, wel nog herhaaldelijk even gelezen, maar kwam te weinig om het bij te kunnen houden. En mijn goede voornemen was dus de draad maar weer eens op te pakken. Dus hier ben ik dan weer!
Ondanks de lange pauze is er op volvo-vlak de laatste tijd weinig gebeurd.
De Volvo heeft eigenlijk relatief weinig aandacht gevraagd. Dwz, een verse accu vorige winter, en een setje nieuwe sloffen. Verder alleen routine.
Maar dat alles is natuurlijk alleen maar goed.
Nu maar weer verder lezen, want er staat wel erg veel 'nieuw' op het forum...

Tot later!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005