6 January 2010, 17:52
de gaten van de injectoren van het B230F spruitstuk halen en op het andere zetten lijkt me erg lastig. Het zijn dan maar kleine stukjes aluminium en dat smel gemakkelijk in zijn geheel. zeker omdat het gegoten aluminium is, dat last niet makkelijk. Gelukkig is het wel dik spul, dat helpt enorm.
Ik zou 4 busjes (laten) maken waar de injectoren in zitten (met de kant waar de benzine er uit komt). deze in zelfde maat als de gaten in het B230F spruitstuk. Vervolgens een B20E/F spruitstuk op de freesbank voorzien van de gaten (in kolomboor lukt het niet, lijkt me, boor loopt weg op het schuine vlak), dan die busjes er in lassen.
Ik zou 4 busjes (laten) maken waar de injectoren in zitten (met de kant waar de benzine er uit komt). deze in zelfde maat als de gaten in het B230F spruitstuk. Vervolgens een B20E/F spruitstuk op de freesbank voorzien van de gaten (in kolomboor lukt het niet, lijkt me, boor loopt weg op het schuine vlak), dan die busjes er in lassen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni