6 January 2010, 10:42
Duidelijke opmerkingen. Tot zeer recent was ik ook heel erg geinteresseerd in de injektie techniek. Maar we moeten ons beseffen dat k-jet alles op een en hetzelfde moment inspuit. En met mijn turbo op de lange afstand heb ik eenvoudig 1 op 11 gereden. Van een B23E (1ste GLT's) heb ik uit zweden verbruikscijfers gehoord van 1 op 12-13. Dan lijkt mij de injektie techniek allemaal niet meer zo ontzettend relevant. Slechts de hoeveelheid verdient aandacht!
De nieuwe injektie techniek zal zeker niet voor niets een andere positie hebben gekregen. Ook de LPG injektie heeft mijn aandacht. Derhalve heb ik al enige tijd een kompleet motormanagement system thuis liggen om een keer uit te proberen. Tijd om hieraan te beginnen ontbreekt helaas.(op dit moment).
Waarom pak je niet een origineel inlaatspruitstuk van de B20E en probeer je hier niet gaten in te voorzien voor nieuwe injektoren. Hooguit een propje erbij gelast om de injektor deugdelijk te bevestigen maar niets verzagen of zoiets dergelijks.
Zal dit met aandacht blijven volgen.
De nieuwe injektie techniek zal zeker niet voor niets een andere positie hebben gekregen. Ook de LPG injektie heeft mijn aandacht. Derhalve heb ik al enige tijd een kompleet motormanagement system thuis liggen om een keer uit te proberen. Tijd om hieraan te beginnen ontbreekt helaas.(op dit moment).
Waarom pak je niet een origineel inlaatspruitstuk van de B20E en probeer je hier niet gaten in te voorzien voor nieuwe injektoren. Hooguit een propje erbij gelast om de injektor deugdelijk te bevestigen maar niets verzagen of zoiets dergelijks.
Zal dit met aandacht blijven volgen.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..