6 January 2010, 09:55
Waarom moeten de injektoren in het spruitstuk? Je gaat toch gewoon verder met een B20? Er zijn toch ook zat oude B20F of E koppen te vinden met alle voorzieningen die je nodig heb? klopt helemaal, echter is m'n huidige kop al aangepast met grotere kleppen en is eea geflowed, beetje zonde om dat weg te doen en vervolgens een E of F kop weer voorveel centen zo te laten aanpassen. Ik heb begrepen dat (net als bij de moderne auto's, en latere B230) de injectoren niet voor niets in het spruitstuk worden geplaatst, dat wil ik dus kopieren. Ik vindt de hele LPG en benzine injectiecombi erg leuke techniek.
Als je al zo'n stap neemt met speciale injektie dingen dan zou ik ook de motor direkt veranderen naar een B230 met een M45/46 bak erachter. M46 al, B230 wanneer de B20 dood gaat (misschien zelfs een modern dieseltje ivm de brandstof kosten, d'as vloeken in de kerk, ik weet ut)
Tijd is bij jou minder problematisch dan bij menigeen van ons.. relatief want ik heb alleen dit als vervoer
Ik zal eens naar jou andere topics gaan zoeken. misschien dat die wel opheldering bieden.
Als je al zo'n stap neemt met speciale injektie dingen dan zou ik ook de motor direkt veranderen naar een B230 met een M45/46 bak erachter. M46 al, B230 wanneer de B20 dood gaat (misschien zelfs een modern dieseltje ivm de brandstof kosten, d'as vloeken in de kerk, ik weet ut)
Tijd is bij jou minder problematisch dan bij menigeen van ons.. relatief want ik heb alleen dit als vervoer
Ik zal eens naar jou andere topics gaan zoeken. misschien dat die wel opheldering bieden.