6 January 2010, 09:14
Waarom moeten de injektoren in het spruitstuk? Je gaat toch gewoon verder met een B20? ??? Er zijn toch ook zat oude B20F of E koppen te vinden met alle voorzieningen die je nodig heb?
Als je al zo'n stap neemt met speciale injektie dingen dan zou ik ook de motor direkt veranderen naar een B230 met een M45/46 bak erachter. Tijd is bij jou minder problematisch dan bij menigeen van ons..
Ik zal eens naar jou andere topics gaan zoeken. misschien dat die wel opheldering bieden.
Groet. :-\
Als je al zo'n stap neemt met speciale injektie dingen dan zou ik ook de motor direkt veranderen naar een B230 met een M45/46 bak erachter. Tijd is bij jou minder problematisch dan bij menigeen van ons..
Ik zal eens naar jou andere topics gaan zoeken. misschien dat die wel opheldering bieden.
Groet. :-\
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..