24 December 2009, 17:55
De B230F is misschien zuiniger maar alleen als je het hele injectiesysteem meeneemt, en dat betekent ook de stekkers van de computers en alle bijbehorende bedrading en de hele zekeringskast uit de donor graaft, etc. Dan alle relevante draden uit de kabelboom peuteren, bij elkaar vegen en in je eigen auto bevestigen.
Lekker klusje (kan wel natuurlijk). Maar E en F injectie zijn totaal anders, van de pomp t/m de injectors en alles ertussen en erom heen. De radiateur moet je meenemen gewoon voor reserve.
De B230F heeft wel wat minder oempf dan de B23E, dat zal een gedeeltelijke verklaring zijn voor de zuinigheid.
Met de 5 bak verlies je waarschijnlijk ook de aandrijving van je km teller.
Lekker klusje (kan wel natuurlijk). Maar E en F injectie zijn totaal anders, van de pomp t/m de injectors en alles ertussen en erom heen. De radiateur moet je meenemen gewoon voor reserve.
De B230F heeft wel wat minder oempf dan de B23E, dat zal een gedeeltelijke verklaring zijn voor de zuinigheid.
Met de 5 bak verlies je waarschijnlijk ook de aandrijving van je km teller.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969