24 December 2009, 16:55
Ik heb net een 740 gestript, de motor heeft z'n eigen kabelboom met twee of drie grote grijze stekkers, en wat kleinere dacht ik. Ik zou het begrip 'motor' zo ruim mogelijk nemen, de bobine en de radiateur horen er ook bij. Als de injectieversie (het nummer van de ECU) verschilt van je eigen, moet je ook de luchtmassameter meenemen.
In principe niks doorknippen behalve tie-wraps, er is altijd een nette mogelijkheid om het los te krijgen. De in-tank pomp, de hoofdpomp, brandstofrelais, ontstekingsversterker (naast de linkerkoplamp).
Het is inderdaad wel handig om te weten welke motor in wat voor Volvo deze B230F gaat vervangen.
In principe niks doorknippen behalve tie-wraps, er is altijd een nette mogelijkheid om het los te krijgen. De in-tank pomp, de hoofdpomp, brandstofrelais, ontstekingsversterker (naast de linkerkoplamp).
Het is inderdaad wel handig om te weten welke motor in wat voor Volvo deze B230F gaat vervangen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969