26 July 2009, 22:26
Hallo iedereen. Mijn naam, is Robert en ik kom uit Groningen. Sinds jaar en dag rijden wij Volvo. Onze trots is een V70R awd at5 comfort modeljaar 2000 (uit de laatste maand dat deze gemaakt is), en sinds gisteren hebben we een oudere broer voor hem gekocht, een Volvo 245 GL estate met airco uit '93 in het rood. De 245 ziet er niet als nieuw uit: Diverse deukjes en een streepdeuk in een portier, roest aan de deurranden en ÃÂÃÂn portier heeft bij het slot een nare roestplek en een gaatje. De wielkassen en de bodem zijn helemaal gaaf. De auto is rood met een roze dak en motorkap. Voor de rest ziet hij er erg goed uit, vooral het interieur is als nieuw. Ivm vakantie van de verkoper zal ik de auto over 2 weken krijgen. Ik heb even de tijd om een ruitenwissermotor te kopen omdat de wissers niets doen, een plan van aanpak te maken om de auto strak en mooi te krijgen en me in te lezen in deze auto om alle tips tot me te nemen. De 245 lijkt me een heerlijke auto om zelf aan te klussen en lekker rustig in te toeren. Het geluid van de 2.3 is geweldig en de wollige wegligging is even wennen maar het heeft wel wat. Foto's zal ik later toevoegen en ik zal proberen een blog bij te houden met alles wat ik ga doen aan deze tank.