23 July 2009, 09:03
B230F heet de motor. Wat is eigenlijk het probleem met deze voiture? Waarom koop je niet gewoon een andere: http://link.marktplaats.nl/266967456
Naar je contactslot: 4,0 mm2 rode draad, vanaf verdeelblokje bij accu
Vanaf slot: 1,5, blauw, naar startrelais, na stekker blauwgeel, krijgt 12V in stand III.
4, geel, naar zek. 1,2,3, gaat uit in stand III.
4, blauwgeel, naar zek. 11,12, 13
dikte onbekend, roodzwart, naar combi-instrument
Zek. 6,7,8,9, 10 hebben altijd 12V.
Halverwege steekt ook een "Service" stekker voor de startmotor omhoog bij het schutbord (in de motorruimte), hierop kan je 12V zetten en dan gaat de startmotor draaien. Met sleutel op II zou de motor dan moeten starten.
Verder heb ik geen verstand van startonderbrekers.
Naar je contactslot: 4,0 mm2 rode draad, vanaf verdeelblokje bij accu
Vanaf slot: 1,5, blauw, naar startrelais, na stekker blauwgeel, krijgt 12V in stand III.
4, geel, naar zek. 1,2,3, gaat uit in stand III.
4, blauwgeel, naar zek. 11,12, 13
dikte onbekend, roodzwart, naar combi-instrument
Zek. 6,7,8,9, 10 hebben altijd 12V.
Halverwege steekt ook een "Service" stekker voor de startmotor omhoog bij het schutbord (in de motorruimte), hierop kan je 12V zetten en dan gaat de startmotor draaien. Met sleutel op II zou de motor dan moeten starten.
Verder heb ik geen verstand van startonderbrekers.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969