28 June 2009, 17:35
De scheiding op zich is me duidelijk. De hoofdremcilinder bestaat a.h.w. uit 2 cilinders achter elkaar. Zo kan systeem A en B gescheiden blijven.
Bij mij gaat het dus mis in system A;
System A:
1) Left rear
2) Left front - Upper piston chambers (single bleeder, top)
3) Right front - Upper piston chambers (single bleeder, top)
Nu zit er links voor ook een verdeelblokje met remleidingen, maar wat doet dat ding? Is dit stomweg 1 in 3 uit, of is het ingenieuzer en kan het ding stuk?
De nippel is er helemaal uit geweest, maar er kwam niets. Ook niet bij harder trappen. Achteraf had ik het idee dat bij het losnemen de voorste slang nauwelijks lekte. De achterste lekte wel, maar die had ik doorgeknipt om het losnemen makkelijker te maken.
Ik heb verder niets meer onderzocht, omdat ik er voor even genoeg van had;
motorrubbersvervangen, remslangen, bedrading achterklep en vervolgens in de regen nog de achterdemper van de uitlaat iets verschoven...........
Bij mij gaat het dus mis in system A;
System A:
1) Left rear
2) Left front - Upper piston chambers (single bleeder, top)
3) Right front - Upper piston chambers (single bleeder, top)
Nu zit er links voor ook een verdeelblokje met remleidingen, maar wat doet dat ding? Is dit stomweg 1 in 3 uit, of is het ingenieuzer en kan het ding stuk?
De nippel is er helemaal uit geweest, maar er kwam niets. Ook niet bij harder trappen. Achteraf had ik het idee dat bij het losnemen de voorste slang nauwelijks lekte. De achterste lekte wel, maar die had ik doorgeknipt om het losnemen makkelijker te maken.
Ik heb verder niets meer onderzocht, omdat ik er voor even genoeg van had;
motorrubbersvervangen, remslangen, bedrading achterklep en vervolgens in de regen nog de achterdemper van de uitlaat iets verschoven...........