28 June 2009, 15:47
Hi,
voor wat betreft de scheiding in het systeem: http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3751.0 , eerste post.
Wat je niet vermeld is of je zuigers van de linker klauw werken. Je zegt wel dat er geen verschil te merken is met rijden, maar misschien is dat wel omdat het hiervoor ook niet werkte....
Er kan iets in de klauw zitten dat de nippel verstopt of de nieuwe slangen laten geen vloeistof door door een blokkade. Is het gat van de nippel vrij als je de nippel er helemaal uitdraait?
Overigens heb ik een vergelijkbaar probleem gehad met de klauw rechts achter. Ik gebruik een EezyBleed voor het ontluchten (hiermee zet je je systeem onder druk, zodat je alleen je ontluchtnippels open hoeft te draaien om de lucht en "foute" olie weg te laten lopen). Dat in combinatie met een keer fors op het pedaal trappen was voldoende om de nippel open te drukken en te laten ontluchten.
voor wat betreft de scheiding in het systeem: http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=3751.0 , eerste post.
Wat je niet vermeld is of je zuigers van de linker klauw werken. Je zegt wel dat er geen verschil te merken is met rijden, maar misschien is dat wel omdat het hiervoor ook niet werkte....
Er kan iets in de klauw zitten dat de nippel verstopt of de nieuwe slangen laten geen vloeistof door door een blokkade. Is het gat van de nippel vrij als je de nippel er helemaal uitdraait?Overigens heb ik een vergelijkbaar probleem gehad met de klauw rechts achter. Ik gebruik een EezyBleed voor het ontluchten (hiermee zet je je systeem onder druk, zodat je alleen je ontluchtnippels open hoeft te draaien om de lucht en "foute" olie weg te laten lopen). Dat in combinatie met een keer fors op het pedaal trappen was voldoende om de nippel open te drukken en te laten ontluchten.
`88 245, B230K, M47

