19 May 2009, 20:56
Start gerust een nieuwe topic, jouw motor is toch duidelijk anders etc.
Die slangen die je daar te voorschijn haalt moeten wel luchtdicht aangesloten zijn, anders krijg je enorm veel valse lucht.
Bij een warme carburateurmotor moet je eigenlijk altijd wat gas geven om te starten. De choke zou ik daarbij niet gebruiken.
Die klapper bij het luchtfilter heeft alleen zin in koud weer, en als er een alu slang van huis naar uitlaat loopt om warme lucht daarvandaan te pakken. Zonder alu slang ben je beter af.
Die slangen die je daar te voorschijn haalt moeten wel luchtdicht aangesloten zijn, anders krijg je enorm veel valse lucht.
Bij een warme carburateurmotor moet je eigenlijk altijd wat gas geven om te starten. De choke zou ik daarbij niet gebruiken.
Die klapper bij het luchtfilter heeft alleen zin in koud weer, en als er een alu slang van huis naar uitlaat loopt om warme lucht daarvandaan te pakken. Zonder alu slang ben je beter af.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969