9 May 2009, 22:24
Vanmiddag is de kop geklapt, vermoedens (van Albert en Danny? (was het geloof ik)) wezen al richting de kop.
Zou begin van de week een afspraak maken om het inwendige te inspecteren, maar hij loopt niet zo fijn meer.
Koelvloeistof all over the place en loopt niet meer stationair. Met gas erop (zo'n 1500 toeren, denk ik) blijft ie net lopen.
Als ik dan bij een van twee cilinders de bougiekabels eraf trek gebeurt er weinig, blijft lopen dus.
Maar als ik bij een van de andere twee cilinders een bougiekabel lostrek dan slaat ie af.
Ik heb waarschijnlijk bij twee cilinders problemen.
Ik hoop dat het alleen bij de kop blijft.
Als ik tijdens het lopen van de motor de olievuldop losdraai dan sputtert alles onder de olie en gaat de motor iets sneller lopen en komt er een beste rookontwikkeling uit.
Einde verhaal dus! >
Zou begin van de week een afspraak maken om het inwendige te inspecteren, maar hij loopt niet zo fijn meer.
Koelvloeistof all over the place en loopt niet meer stationair. Met gas erop (zo'n 1500 toeren, denk ik) blijft ie net lopen.
Als ik dan bij een van twee cilinders de bougiekabels eraf trek gebeurt er weinig, blijft lopen dus.
Maar als ik bij een van de andere twee cilinders een bougiekabel lostrek dan slaat ie af.
Ik heb waarschijnlijk bij twee cilinders problemen.
Ik hoop dat het alleen bij de kop blijft.
Als ik tijdens het lopen van de motor de olievuldop losdraai dan sputtert alles onder de olie en gaat de motor iets sneller lopen en komt er een beste rookontwikkeling uit.
Einde verhaal dus! >
