9 December 2005, 19:52
Volgens mij is de massa in orde. Al doormetend geeft de massa altijd de goede waarden.
Waar zit de regelaar ? Ik heb gelukkig meer verstand van het motorische deel van motorfietsen en daar zijn dynamo en regelaar meestal gescheiden. Zit de regelaar bij de Volvo op de dynamo en krijgt hij de stroom aangeleverd via de koolstofborstels of geeft hij ze af via de borstels?
Moet de dynamo eraf om de regelaar uit te bouwen ?
Waar zit de regelaar ? Ik heb gelukkig meer verstand van het motorische deel van motorfietsen en daar zijn dynamo en regelaar meestal gescheiden. Zit de regelaar bij de Volvo op de dynamo en krijgt hij de stroom aangeleverd via de koolstofborstels of geeft hij ze af via de borstels?
Moet de dynamo eraf om de regelaar uit te bouwen ?
Volvo 240 Van, B230F, 1991, 420Kkm<br />Moto Guzzi V65, 1985, 100Kkm<br />Citroen Xantia 2.0i, 1998, 250Kkm, automaat<br />Gazelle Populair, 20Kkm, 1975