19 May 2019, 20:37
Het bekende tandwieltje heb ik van de week hersteld. Vandaag alles teruggeplaatst:
Na het loshalen van de tellerbak schoot er 1 zwarte draad los in een van de stekkerblokken uit de tellerbak.
Deze heb ik gevolgd en kwam uit bij de chokehandel.
Deze heb ik in de U-vorm stekker gedrukt die uitkomt bij het choke signaallampje.
Nu brandt de chokelampje continu, en de handrem lamp brandt bij het uittrekken van de choke.
Bij het activeren van de handrem, brandt dat lampje trouwens ook.
Heeft iemand detailfoto's van de oud type stekkers (2 pina, 5 pins U vorm en de grote ronde 10pins) met kabel kleuren?
Thanks
Groeten, Boaz
Na het loshalen van de tellerbak schoot er 1 zwarte draad los in een van de stekkerblokken uit de tellerbak.
Deze heb ik gevolgd en kwam uit bij de chokehandel.
Deze heb ik in de U-vorm stekker gedrukt die uitkomt bij het choke signaallampje.
Nu brandt de chokelampje continu, en de handrem lamp brandt bij het uittrekken van de choke.
Bij het activeren van de handrem, brandt dat lampje trouwens ook.
Heeft iemand detailfoto's van de oud type stekkers (2 pina, 5 pins U vorm en de grote ronde 10pins) met kabel kleuren?
Thanks
Groeten, Boaz
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v489/ZOAB/Caddy/OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg)