14 August 2008, 11:36
scimitar schreef:Rubicon schreef:'Probleem' is dat de wagen inmiddels op BE kenteken staat. En hoewel het weinig tot niets zal kosten om 'm opnieuw op NL kenteken te zetten - net omdat ie oorspronkelijk op NL kenteken stond - moet je nog zin hebben om daar die tijd in te steken. Een Belg betaalt dan weer algauw veel minder voor zo'n Volvo dan een Nederlander. TjaHet is helemaal niet moeilijk om de Volvo terug te krijgen op NL kenteken.
Sterker nog, bij herimport zal de wagen hetzelfde kenteken krijgen. Ook hoeft er geen BPM meer betaald te worden, want deze is al voldaan bij de eerste registratie in NL.
Dus verkoop naar Nederland zou ik zeker als optie openhouden. Dat kan je zomaar een mooi bedragje schelen.
Ja, dat klopt. Daarom had ik er in eerste instantie zelf ook geen problemen mee verwacht. Maar niet iedereen bleek hier even optimistisch in te zijn, dus het zal afwachten zijn

Het is natuurlijk wel zo dat je even wat tijd voor de administratie moet uittrekken. Natuurlijk niet te vergelijken met wat je moet doen om een ÃÂcht volledig vreemde auto op kenteken te krijgen.. We zien wel

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)