9 June 2008, 11:49
Ik heb gisteren het volgende probleem gehad.
Tijdens het rijden begint de auto opeens te horten en te stoten, en slaat de motor af.
Bij herhaald starten blijft de motor alleen lopen zolang ik het gas er stevig ophoud (motor blijft dan nÃt lopen, maar maakt niet genoeg toeren in verhouding tot de mate van gas geven).
Na de auto op een veilige plek gezet te hebben kwam ik na een een uur of vier op het lumineuze idee dat ik lid ben van de ANWB.
Deze (zeer chagrijnige man) is gekomen en zegt dat de brandstofpomp kapot is, en niet voldoende benzine door laat stromen naar de motor.
Nu zou dit natuurlijk kunnen maar ik twijfel omdat dit volgens mij geen bekend 240-euvel is.
Ik verdenk de luchtmassameter ervan.
De auto is geen lpg-auto (geweest).
Iemand enig idee?
gr
Sander
Tijdens het rijden begint de auto opeens te horten en te stoten, en slaat de motor af.
Bij herhaald starten blijft de motor alleen lopen zolang ik het gas er stevig ophoud (motor blijft dan nÃt lopen, maar maakt niet genoeg toeren in verhouding tot de mate van gas geven).
Na de auto op een veilige plek gezet te hebben kwam ik na een een uur of vier op het lumineuze idee dat ik lid ben van de ANWB.
Deze (zeer chagrijnige man) is gekomen en zegt dat de brandstofpomp kapot is, en niet voldoende benzine door laat stromen naar de motor.
Nu zou dit natuurlijk kunnen maar ik twijfel omdat dit volgens mij geen bekend 240-euvel is.
Ik verdenk de luchtmassameter ervan.
De auto is geen lpg-auto (geweest).
Iemand enig idee?
gr
Sander
Volvo 240 2.3 GLE estate 1992 - Trabant cabriolet 1981 - Saab 900 1983 voormalige Saab-servicewagen - Saab 9-5 2.3t sedan 2006 stage1 235pk/380Nm -