26 May 2008, 11:46
reis is goed verlopen
mede dankzij een meesterlijke oprijwagen met 150 pk en een cruise-control
absoluut geen straf om zo'n eind te rijden!
auto is best krokant maar het hart is goed en de rest is op te lappen.
heb er wat af kunnen knibbelen en hij staat nu te wachten tot volgende week.
dan gaat ie naar de RDW en vervolgens naar een kennis die er een nieuwe uitlaat en een LPG-installatie in knutselt,
de ergste roestplekken eruit slijpt en nieuwe stukken erin last en 'm door de keuring heen gooit.
ik heb er zelf deze keer geen tijd voor.
heb er gister even kort in gereden en de motor en turbo goed bevonden.
ben benieuwd hoe die zich de komende tijd houdt!
zal jullie op de hoogte houden
grts, Hugo
mede dankzij een meesterlijke oprijwagen met 150 pk en een cruise-control
absoluut geen straf om zo'n eind te rijden!
auto is best krokant maar het hart is goed en de rest is op te lappen.
heb er wat af kunnen knibbelen en hij staat nu te wachten tot volgende week.
dan gaat ie naar de RDW en vervolgens naar een kennis die er een nieuwe uitlaat en een LPG-installatie in knutselt,
de ergste roestplekken eruit slijpt en nieuwe stukken erin last en 'm door de keuring heen gooit.
ik heb er zelf deze keer geen tijd voor.
heb er gister even kort in gereden en de motor en turbo goed bevonden.
ben benieuwd hoe die zich de komende tijd houdt!
zal jullie op de hoogte houden
grts, Hugo
huidige auto's:
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08