24 May 2008, 00:40
volgens mij is de uitzettings-coefficient over het hele temp-gebied lineair, ik denk eerder dat de energie die dat bussie herbergt wel genoeg is om een kleine wrat te bevriezen maar een onderdeel met de nodige massa niet koud genoeg krijgt zonder na een halve spuitbuslading (lees langere tijd) z'n omgeving ook mee te koelen dus het effect teniet te doen.
maar ik kan me vergissen hoor.
een voorbeeld dan van koude die wel werkt;
pak een emmer gooi er klepgeleiders in die in een cil.kop geperst moeten worden en spuit een koolzuurblusser halfleeg in de emmer.
het resultaat is dat de geleiders zich nu vlot in de kop laten slaan met een kunststof hamer.
maar de verhouding busje / blusser is ietsje zoek.
(we dwalen wat af geloof ik)
Weet iemand of de leidingen zijn in te korten?
anders net boven de moer afknippen, injector in bankschroef,moer net langs de injector-draad doorzagen d'r af draaien en nieuwe moer plus snijring monteren.
tis maar een suggestie
maar ik kan me vergissen hoor.
een voorbeeld dan van koude die wel werkt;
pak een emmer gooi er klepgeleiders in die in een cil.kop geperst moeten worden en spuit een koolzuurblusser halfleeg in de emmer.
het resultaat is dat de geleiders zich nu vlot in de kop laten slaan met een kunststof hamer.
maar de verhouding busje / blusser is ietsje zoek.
(we dwalen wat af geloof ik)
Weet iemand of de leidingen zijn in te korten?
anders net boven de moer afknippen, injector in bankschroef,moer net langs de injector-draad doorzagen d'r af draaien en nieuwe moer plus snijring monteren.
tis maar een suggestie