22 May 2008, 08:38
edwin schreef:Neem ook de nieuwe O-ringen alvast mee .
De wartels kunnen ontzettend vastzitten.
Kijk uit dat je de leidingen niet stuk draait.
daar was ik al bang voor
neem het zekere voor het onzekere (ik word oud ;D) en heb een autotransporter gehuurd
wat kosten die injectoren? denk dat ik ze beter alle vier in ÃÃn keer kan vervangen of is dat onzin?
grts, Hugo
huidige auto's:
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08