24 January 2008, 00:29
Nee, wij rijden (nog) niet op gas. Maar de koude start injector van de B21et heb ik hier al vaker langs zien komen. Zo een twee drie echter nog geen mogelijkheid gevonden hier achter te komen. De injector lijkt wel iets te doen. Met het stekkertje los is starten zeer moeilijk, met het stekkertje vast start de auto echt direct, maar blijft hij dus moeilijk lopen of slaat hij af als er licht gasgegeven wordt. Spelen is nodig om vervolgens in het hogere toerengebied te komen.
Ik weet niet of de koud/warm stand hier iets mee te maken heeft. De klep gaat volgens mij pas dicht als de lucht echt warmer wordt en het lijkt me met de huidige temperaturen dan ook niet echt een probleem. HEt zou natuurlijk nooit een probleem moeten zijn of het nu warm of koud is zou je zeggen.
Kan een versleten of slecht sproeiende startinjector het probleem zijn? Hier mensen meer ervaring mee en zo ja is deze injector makkelijk te vervangen / verkrijgen?
Ik weet niet of de koud/warm stand hier iets mee te maken heeft. De klep gaat volgens mij pas dicht als de lucht echt warmer wordt en het lijkt me met de huidige temperaturen dan ook niet echt een probleem. HEt zou natuurlijk nooit een probleem moeten zijn of het nu warm of koud is zou je zeggen.
Kan een versleten of slecht sproeiende startinjector het probleem zijn? Hier mensen meer ervaring mee en zo ja is deze injector makkelijk te vervangen / verkrijgen?