10 January 2008, 17:30
t gaat om een 91-er 940 met een B230F blok op lpg
auto loopt (liep) prima op lpg (als de verdamper weer in orde is) maar op benzine start ze wel maar slaat niet aan.
3 weken geleden deed ze dat nog wel (aanslaan) maar liep onregelmatig stationair (heeeel diep 500 toeren ong) daarom startte ik altijd rechtstreeks op lpg.
nu dus de verdamper lek is wil ik graag op benzine kunnen rijden... Het stond sowieso op de planning om er even naar te kijken maar door de lekke verdamper een paar plaatsjes omhoog ge komen
feiten op een rijtje:
- spanning op zekering 11 zowel met starten als op contact zetten
- nieuwe benzine pomp + brstf filter onder de auto (bestuurdersstoel)
- auto krijgt geen benzine op injectorrail.
- puntjes van het relais opnieuw gesoldeerd.
- ik hoor geen pompen lopen (dit moet naar mijn mening vrij duidelijk te horen zijn)
auto loopt (liep) prima op lpg (als de verdamper weer in orde is) maar op benzine start ze wel maar slaat niet aan.
3 weken geleden deed ze dat nog wel (aanslaan) maar liep onregelmatig stationair (heeeel diep 500 toeren ong) daarom startte ik altijd rechtstreeks op lpg.
nu dus de verdamper lek is wil ik graag op benzine kunnen rijden... Het stond sowieso op de planning om er even naar te kijken maar door de lekke verdamper een paar plaatsjes omhoog ge komen
feiten op een rijtje:
- spanning op zekering 11 zowel met starten als op contact zetten
- nieuwe benzine pomp + brstf filter onder de auto (bestuurdersstoel)
- auto krijgt geen benzine op injectorrail.
- puntjes van het relais opnieuw gesoldeerd.
- ik hoor geen pompen lopen (dit moet naar mijn mening vrij duidelijk te horen zijn)