9 January 2008, 21:09
1. Als er een fout zit in de ontsteking (dus geen signaal van de vliegwielsensor) komt er ook geen pomp in actie. Sensor zit bovenin het kopp. huis, draadje schudden kan helpen.
2. Op de stekker van het relais kan je 30 en 87/2 doorverbinden, dan draaien de pompen zodra je het contact aanzet. Kan ook door de linkerkanten van zekering 4 en 6 met elkaar te verbinden. - dit is echt een 240 truc.
3. Het is een brandstofinjectie relais, doet meer dan alleen pompen.
4. Lees de OBD codes uit vlgs http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/En...sticCodesi
5. Als de filters (onder de auto en in de tank) verstopt zijn gaan de pompen (idem) meer herrie maken ipv minder. Wordt ook alleen geleidelijk erger, niet ineens.
1. en 2. zou je even kunnen checken op de 7/900 site of via http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/FAQSummary1.htm, wie weet is de bedrading iets anders.
Pas op met benzine, een goede pomp produceert 4L/min tegen 5 bar, en ook als de motor uit is blijft er druk op staan.
2. Op de stekker van het relais kan je 30 en 87/2 doorverbinden, dan draaien de pompen zodra je het contact aanzet. Kan ook door de linkerkanten van zekering 4 en 6 met elkaar te verbinden. - dit is echt een 240 truc.
3. Het is een brandstofinjectie relais, doet meer dan alleen pompen.
4. Lees de OBD codes uit vlgs http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/En...sticCodesi
5. Als de filters (onder de auto en in de tank) verstopt zijn gaan de pompen (idem) meer herrie maken ipv minder. Wordt ook alleen geleidelijk erger, niet ineens.
1. en 2. zou je even kunnen checken op de 7/900 site of via http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/FAQSummary1.htm, wie weet is de bedrading iets anders.
Pas op met benzine, een goede pomp produceert 4L/min tegen 5 bar, en ook als de motor uit is blijft er druk op staan.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969