8 January 2008, 17:24
katuut schreef:oke de verdamper is gaaaarrrrrr goed overleden en binnenkort de begravenis.
auto loopt dus ook niet op benzine.(liep een paar weken nog wel maar niet/ slecht stationair) startmotor draait rond slaat niet aan. benzinepomp relais er uit getrokken en daarop zijn wel (naar mijn mening) een paar stukke solderingen te zien. Dus ik zet het relais terug: starten: lamda sonde lampje gaat aan. >is dat toeval omdat de verdamper stuk is en veel te veel gas doorlaat of heeft dat met het relais te maken? net op de sloop eentje uit een 740 getrokken. maar geen veranderingen. in de bocht vlakbij mijn huis floept opeens het olie lampje aan :-[ Na de bocht weer uit. gestopt, even wachten olie peil meten: perfect net als de vorige keer.
ik vermoed dat de computer een beetje op hol is kan dat ? dat daarom alle lampjes aangaan, maar begin er wel een beetje heel erg moe en zat van te worden... Heb de auto veel nodig en heb daarom voor een betrouwbare auto gekozen, Natuurlijk moet je ervan uitgaan dat je er wat kosten aan krijgt wat betreft onderhoud etc maar t kan ook te gek natuurlijk...
van de zelfde volvo een dynamo getrokken (hopen dat t past) want die is 2 dagen geleden overleden!
Volvo's betrouwbaar?
ps. auto start na een paar slagen prima op lpg
maarreee je hebt er verstand van? help eens mee?