29 December 2007, 19:40
Hallo,
Ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem.
Weten jullie zeker dat de b230f een koudestartinjector heeft? Volgens mij namelijk niet.
Ik ga zeker nog een keertje kijken.
Wat bij mij ook prolemen gaf was een vacuumslangetje van de carterontluchting naar het inlaatspruitstuk, tussen de gasklep en de motor.
Deze zorgt ervoor dat de motor blijft lopen als deze net gestart is. Bij mij zat deze verstopt waardoor de motor direct weer afsloeg zogauw je het gaspedaal losliet.
Probleem wat ik nu nog heb is dat bij starten het toerental aan de hoge kant is.(1100) en deze hoogt blijft. Als ik de motor uitzet en weer direct aan is het weer goed.
Waar ook de nodige tips staan is onder starten b230f. Vindt je bij zoeken.
Succes!
Oscar
Ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem.
Weten jullie zeker dat de b230f een koudestartinjector heeft? Volgens mij namelijk niet.
Ik ga zeker nog een keertje kijken.
Wat bij mij ook prolemen gaf was een vacuumslangetje van de carterontluchting naar het inlaatspruitstuk, tussen de gasklep en de motor.
Deze zorgt ervoor dat de motor blijft lopen als deze net gestart is. Bij mij zat deze verstopt waardoor de motor direct weer afsloeg zogauw je het gaspedaal losliet.
Probleem wat ik nu nog heb is dat bij starten het toerental aan de hoge kant is.(1100) en deze hoogt blijft. Als ik de motor uitzet en weer direct aan is het weer goed.
Waar ook de nodige tips staan is onder starten b230f. Vindt je bij zoeken.
Succes!
Oscar