9 December 2007, 15:17
Het vervelende is niet zozeer dat het toerental iets aan de hoge kant is, daar kan ik mee leven, rijden. Bij koud starten is het toerental verhoogd, bij warme motor zakt het niet meer. Zet ik de matotor uit en start dan wel, gaat het toerental netjes daar waar het hoort. Er zit gewoon ergends een foutje in de koudestart voorziening. Maar ja, waar hÃ! warmte sensor al vervangen voor een andere.
Ik rij hiernaast ook een volvo duett uit 1965 met B18. zit geoon ergens een schroefje. Met dit soort storingen in de 240 mis ik die eenvoud wel eens
volgens vraagbaak moet een 230 f 750 toeren draaien, altijd. Ik heb zelf een airco ingebouwd en daar merk je het aan.
Als ik bij stationair toerental de airco inschakelt zakt het toerental even omlaag. dit wordt direct weer "gezien" door de computer die het toerentaal direct weer op 750 toeren.
Groetjes,
Oscar
Ik rij hiernaast ook een volvo duett uit 1965 met B18. zit geoon ergens een schroefje. Met dit soort storingen in de 240 mis ik die eenvoud wel eens

volgens vraagbaak moet een 230 f 750 toeren draaien, altijd. Ik heb zelf een airco ingebouwd en daar merk je het aan.
Als ik bij stationair toerental de airco inschakelt zakt het toerental even omlaag. dit wordt direct weer "gezien" door de computer die het toerentaal direct weer op 750 toeren.
Groetjes,
Oscar