21 November 2007, 22:03
De circuits A en B zijn gescheiden vanaf de hoofdremcilinder, bij het verdeelblokje wordt elk circuit gedeeld over 2 x voor en 1 x achter, met een remdrukverschilsensor erop, die verschil tussen A en B kan voelen. De sensor op zich heeft geen invloed op het al dan niet open zijn van leidingen. Hij kan ook onmogelijk alle remvloeistof naar alle zuigers van de voorremmen tegelijkertijd afsluiten en die naar de achterremmen oplaten.
De volgorde van Jan Willem is voor Volvo's met ABS.
Kan je zeggen of je ontluchtprobleem de bovenste nippel of de beide nippels aan de zijkant van de remklauwen betreft, of is er gewoon geen enkele logische opbouw? Heb je de hoofdremcilinder ontlucht voor je hem installeerde? Anders nog eens doen.
En je kan alle aansluitingen eens los draaien (moet kunnen als ze allemaal nieuw zijn) en kijken of er inderdaad remvlst. uit komt.
De volgorde van Jan Willem is voor Volvo's met ABS.
Kan je zeggen of je ontluchtprobleem de bovenste nippel of de beide nippels aan de zijkant van de remklauwen betreft, of is er gewoon geen enkele logische opbouw? Heb je de hoofdremcilinder ontlucht voor je hem installeerde? Anders nog eens doen.
En je kan alle aansluitingen eens los draaien (moet kunnen als ze allemaal nieuw zijn) en kijken of er inderdaad remvlst. uit komt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

