21 November 2007, 13:51
Dat van die remsensor is voor de 140 serie.
Probeer eens te ontluchten met een beetje luchtdruk op het reservoir, je pakt een oude dop, boort er een gat in steekt er een fietsbandventiel door en pompen maar met je fietspomp. Deze methode ontziet de rubbers in de hoofdremcilinder.
Nog een methode: steek de ontluchtslang in een potje vol schone DOT4 (dus onder het oppervlak), draai de nippel open en pompen maar met de pedaal. Lucht borrelt eruit, en je zuigt hooguit een beetje DOT4 omhoog. Dit kan je in je eentje.
Probeer eens te ontluchten met een beetje luchtdruk op het reservoir, je pakt een oude dop, boort er een gat in steekt er een fietsbandventiel door en pompen maar met je fietspomp. Deze methode ontziet de rubbers in de hoofdremcilinder.
Nog een methode: steek de ontluchtslang in een potje vol schone DOT4 (dus onder het oppervlak), draai de nippel open en pompen maar met de pedaal. Lucht borrelt eruit, en je zuigt hooguit een beetje DOT4 omhoog. Dit kan je in je eentje.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

